torsdag 12 maj 2016

Bra & dåliga besked


I måndags fick vi svaret som jag gruvade mig över hela helgen. Vi visste ju att om inget kom till frysen skulle vi behöva göra om allt igen eftersom jag inte skulle få tillbaka något denna sväng. Och som de sa innan vi åkte därifrån var att de kan vara så att vi inte får nåt till frysen och att de absolut inte kommer vara alla 9st som kommer dit.
Självklart förstod man ju de men att de skulle kunna vara 0 var ju det enda man tänkte på såklart..

Men när de ringer och berättar att 8 av 9 kom till frysen blev jag nästan stum. Trodde knappt på vad de sa. Kan verkligen de stämma. Var tvungen att upprepa de dom sagt och sedan kunde jag äntligen bli glad.

Man kunde äntligen fråga nu när vi skulle kunna få tillbaka något av våra embryon. Då får vi veta att vi måste vänta tills efter sommaren. Att vi inte kommer hinna innan de stänger iför sommaren. Självklart blir man ju ledsen över att tiden drar ut på de ännu mer. Men vi har än så länge haft så positiva besked hela tiden så jag hoppas att jag slutar tänker nu och njuter av sommaren tillsammans med min underbara sambo.


http://denstoralangtan.bloggo.nu/

Inga kommentarer: