torsdag 24 augusti 2017

En hälsning från PiOmiO

Efter 6års ofrivillig barnlöshet fick jag och min man äntligen vår dotter via spermiedonation, fantastiska underbara barn, var det dig vi väntat på så otroligt länge! med facit i hand var det värt det, blod svett och tårar, förbannat många tårar!

Jag vill ge er hopp, jag vet, tyckte själv det var jobbigt att läsa om andras lycka när jag själv kämpade och inte tala om syskon, kan man inte nöja sig med ett barn när det finns dom som inte får något, jo dem tankarna hade jag med. Men nu sitter jag här, 30åring med två barn, nytillskottet ytterligare en fantastisk prinsessa.. blott 1månad gammal ligger hon i vagnen och sover sött. Lillasyster kom till med hjälp av sparade embryon, "självbetalande" som det så fint hette var vi då, tredje försöket ville hon äntligen stanna hos oss 11808kr/insättning betalade jag gladerligen, vanligtvis är jag ekonomisk, men i den här karusellen är pengar inget värt, dem har runnit mellan mina fingrar x flera och genererat det finaste jag har TVÅ prinsesesor.

Hur fantastiskt är det inte då, att det funkar att ha embryon nedfrysta och att det sedan kan bli ett barn, och att det finns så fantastiska givmilda personer som kan tänkas donera spermer och ägg, mitt hjärta svämmar över när jag tänker på det. För evigt tacksam för denna möjlighet.

Jag har tyvärr slutat blogga offentligt pga min anonyma blogg blev hittad och igenkänd, men jag saknar kontakten med mina tidigare läsare, även om jag inte har så mycket tid över till det nu. Men är det någon i spermiedonations karusellen som vill utbyta tankar mm så finns jag på piomios@hotmail.com

Sluta aldrig kämpa, Önskar så att det blir din tur snart.!
PiOmiO

Inga kommentarer: